Topic outline

  • Miten virtuaali- ja hybriditapahtumia markkinoidaan? Miten ne saadaan taloudellisesti kannattaviksi?

    Webinaaritallenteen aiheena on tapahtumien markkinointi ja kaupallistaminen:

    • tavat kaupallistaa virtuaalitapahtumia
    • hinnoittelumallit, käyttötarkoitukset ja mahdollisuudet
    • virtuaalitapahtuman markkinoinnin malli
    • työkalut konseptointiin ja myyntiin

    Saat myös käytännön vinkkejä. Asiantuntijana on Liveto Oy:n Jukka Karjalainen. 

    Jakso on osa 3-osaista webinaarisarjaa, jossa käsitellään tapahtumien järjestämistä verkossa.

    Kenelle: Virtuaalitapahtumien järjestäjille ja tapahtumia suunnitteleville.

    Kesto: 50 minuuttia

    Kieli: suomi

    Voimassaoloaika: Toistaiseksi

    Lisää aiheesta: Jatka syventymistä aiheeseen matkailun avoimen AMK:n opintojaksoilla. Tutustu avoimen amk:n koulutussisältöihin tästä!




    Tutustu muihin avoimiin virtuaalitapahtumiin liittyviin koulutussisältöihin:


    Tämän sisältö on tehty osana Smart Event Managers -hanketta. Hanke toimi 1.5.2021-31.10.2023 ajalla ja sitä rahoittavat ESR/Etelä-Savon ELY-keskus ja Karelia-ammattikorkeakoulu.