Virtuaalitapahtuman markkinointi ja kaupallistaminen
Topic outline
-
Miten virtuaali- ja hybriditapahtumia markkinoidaan? Miten ne saadaan taloudellisesti kannattaviksi?
Webinaaritallenteen aiheena on tapahtumien markkinointi ja kaupallistaminen:
- tavat kaupallistaa virtuaalitapahtumia
- hinnoittelumallit, käyttötarkoitukset ja mahdollisuudet
- virtuaalitapahtuman markkinoinnin malli
- työkalut konseptointiin ja myyntiin
Saat myös käytännön vinkkejä. Asiantuntijana on Liveto Oy:n Jukka Karjalainen.
Jakso on osa 3-osaista webinaarisarjaa, jossa käsitellään tapahtumien järjestämistä verkossa.
Kenelle: Virtuaalitapahtumien järjestäjille ja tapahtumia suunnitteleville.
Kesto: 50 minuuttia
Kieli: suomi
Voimassaoloaika: Toistaiseksi
Lisää aiheesta: Jatka syventymistä aiheeseen matkailun avoimen AMK:n opintojaksoilla. Tutustu avoimen amk:n koulutussisältöihin tästä!
Tutustu muihin avoimiin virtuaalitapahtumiin liittyviin koulutussisältöihin:
Tämän sisältö on tehty osana Smart Event Managers -hanketta. Hanke toimi 1.5.2021-31.10.2023 ajalla ja sitä rahoittavat ESR/Etelä-Savon ELY-keskus ja Karelia-ammattikorkeakoulu.